REVENUE MANAGEMENT – ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ

Το Revenue Management χρησιμοποιείται για την πώληση της κατάλληλης μονάδας στον κατάλληλο πελάτη, στην κατάλληλη τιμή, στον κατάλληλο χρόνο. Τα ξενοδοχεία αναγκάζονται να λάβουν σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το πότε θα πουλήσουν, σε ποιον θα πουλήσουν και σε ποια τιμή θα πουλήσουν.
Η διαρκής παρακολούθηση της ζήτησης και του ανταγωνισμού είναι απαραίτητη, ώστε το ξενοδοχείο να έχει καθημερινά σωστή τιμολογιακή πολιτική. Επιπλέον, η κατανόηση της αντίληψης των πελατών για την αξία του προϊόντος μπορεί να έχει ζωτική σημασία στο να επιτευχθεί η υψηλότερη δυνατή μέση τιμή δωματίου. Με τον έλεγχο των τιμών, της πληρότητας και της διάρκειας παραμονής, το ξενοδοχείο μπορεί να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του.
Στην Hotelising ειδικευόμαστε στην επίτευξη μακροπρόθεσμων στόχων όσον αφορά τα έσοδα. Τα εργαλεία revenue management που χρησιμοποιούμε μας βοηθούν να καθορίζουμε την κατάλληλη μέση τιμή όταν η ζήτηση είναι υψηλή και να μεγιστοποιούμε τα έσοδα όταν η ζήτηση κυμαίνεται σε αβέβαια επίπεδα. Η καθημερινή ενασχόληση και παρατήρηση των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πωλήσεις και να πολλαπλασιάζονται τα έσοδα.
ONLINE DISTRIBUTION –ONLINE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Το διαδίκτυο διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο σε όλα τα στάδια της διαδικασίας κράτησης, με τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν online ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA) και υπηρεσίες όπως οι Priceline, Expedia, Trip Advisor και άλλες για να αναζητήσουν και να κλείσουν δωμάτια ξενοδοχείων. Σύμφωνα με τα στοιχεία, περίπου το 75% των καταναλωτών επισκέπτονται έναν online ταξιδιωτικό πράκτορα προτού πραγματοποιήσουν μια online κράτηση (Πηγή: comScore).
Οι επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου πρέπει να έχουν τον έλεγχο των τιμών τους, να είναι ευέλικτοι και να σκέφτονται στρατηγικά όσον αφορά τον ανταγωνισμό, την κατανομή των δωματίων και την τιμολογιακή πολιτική.
Η εμπειρία μας στους OTA μας παρέχει τη δυνατότητα να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες που προσφέρει το κάθε κανάλι, εκτοξεύοντας έτσι τις πωλήσεις. Αξιοποιούμε τη δύναμη των συνεργατών για τη δημιουργία μεγαλύτερης προβολής, διατηρώντας παράλληλα την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ως πρώτη προτεραιότητα.
ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – CONTRACTING

Η Εκπροσώπηση Πωλήσεων απαιτεί εμπειρία, επαγγελματισμό και τεχνογνωσία του κλάδου. Η προβολή του ξενοδοχείου με τη χρήση μιας σειράς υπηρεσιών και η εκτέλεση ενός εξατομικευμένου προγράμματος που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να διευρύνει την αγορά, μπορεί να έχει ζωτική σημασία για την αύξηση των εσόδων.
Η Hotelising έχει πρόσβαση σε εκατοντάδες αγοραστές ταξιδιών, ταξιδιωτικούς πράκτορες, tour operators, διοργανωτές συνεδρίων, διεθνείς εταιρείες και εθνικούς οργανισμούς. Οι υπηρεσίες Εκπροσώπηση Πωλήσεων είναι ένα σημαντικό μέρος των δραστηριοτήτων μας, καθώς επιλέγουμε προσεκτικά τους καλύτερους Tour Operators, Wholesalers και Ταξιδιωτικά Πρακτορεία και αναλαμβάνουμε τον ρόλο του συνδέσμου με αυτούς.
Διεξάγουμε προσωπικές επισκέψεις πωλήσεων σε ταξιδιωτικά πρακτορεία και εταιρείες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδιών σε τακτική και συνεπή βάση, για την οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων. Ουσιαστικά λειτουργούμε ως μια τοπική επέκταση της δικής σας ομάδας πωλήσεων.
THE HOTEL PRO

Με την υπηρεσία HOTEL PRO by Hotelising προσφέρουμε την τεχνογνωσία της στα ξενοδοχεία και τους δίνουμε τη δυνατότητα να εφαρμόσουν τις καλύτερες πρακτικές στο δικό τους ξενοδοχείο. Η υπηρεσία απευθύνεται σε ξενοδοχεία που έχουν το προσωπικό αλλά όχι την τεχνογνωσία, σε καταλύματα που δεν επιθυμούν να έχουν μόνιμη συνεργασία με εταιρίες διαχείρισης, αλλά και σε ξενοδόχους που θέλουν να εκπαιδευτούν με το μοναδικό προνόμιο η κατάρτιση να προσαρμόζεται στις ανάγκες του ίδιου του ξενοδοχείου.
Το Hotel Pro χωρίζεται σε δύο διαφορετικές υπηρεσίες, που μπορούν να εφαρμοστούν είτε συνδυαστικά, είτε μεμονωμένα η καθεμιά, ανάλογα με τις ανάγκες του ξενοδοχείου: Το Consulting είναι η καθοδήγηση, συμβουλευτικές υπηρεσίες για το σύνολο της επιχείρησης, τόσο σε operation, όσο και σε πωλήσεις, marketing, στελέχωση προσωπικού, κλπ. Εδώ, καλύπτουμε συμβουλευτικά όλη τη λειτουργία του ξενοδοχείου, βάζοντας το σε μια ροή υγιούς λειτουργίας και κερδοφορίας.
Η δεύτερη υπηρεσία του Hotel Pro, The Hotel Sales Book, έχει να κάνει με Πωλήσεις και τη Διαχείριση Εσόδων. Επιλέγοντας αυτή την υπηρεσία λαμβάνετε ένα βιβλίο-εγχειρίδιο, το οποίο έχει βήμα-βήμα τις ενέργειες που πρέπει να εφαρμόσετε για αποτελεσματικές πωλήσεις, για το δικό σας ξενοδοχείο. Το σημαντικό είναι πως όλη η μελέτη έχει γίνει στο ίδιο το ξενοδοχείο, λαμβάνοντας υπόψιν την αγορά, τις ιδιαιτερότητες του καταλύματος, τις ευκαιρίες που δεν έχουν αξιοποιηθεί και την αποτελεσματική διαχείριση των πωλήσεων. Τέλος, η υπηρεσία Implementation & Training λειτουργεί υποστηρικτικά στο προηγούμενο βήμα. Είναι η εκπαίδευση της ομάδας σας για την εφαρμογή του The Hotel Sales Book, ώστε να δημιουργήσετε μια δυνατή ομάδα πωλήσεων στο ξενοδοχείο σας!