Το κεντρικό Stage του 100% Hotel Show, φιλοξένησε φέτος το Workshop “New Markets for Greek Hotels”και η Hotelising, μαζί με άλλες αξιόλογες εταιρίες της ξενοδοχειακής αγοράς, παρουσίασαν νέες ιδέες αγορών στόχευσης αλλά και πρακτικές διατήρησης και ανάπτυξης των υπαρχόντων αγορών.
Το Workshop κίνησε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των επισκεπτών λόγω της θεματολογίας, ιδιαίτερα μετά τις τελευταίες εξελίξεις και την πτώση του Thomas Cook.
Aναλύθηκε το πώς γίνεται να προσεγγίσουν οι ξενοδόχοι νέες αγορές, πέρα από τη γεωγραφική στόχευση και απαντήθηκαν ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο που ένα ξενοδοχείο μπορεί να διεκδικήσει μερίδιο της αγοράς, μέσα από τη στρατηγική πωλήσεων του.
Παρουσιάστηκαν, επίσης οι ευκαιρίες που δημιουργούνται για θεματικό τουρισμό και έγινε ανάλυση της υπάρχουσας τάσης, ενώ παρουσιάστηκαν παραδείγματα ιστοσελίδων που απευθύνονται σε niche markets και προβάλλουν ξενοδοχεία σε στοχευμένο κοινό.
Τέλος, αναλύθηκαν καλές πρακτικές για αποτελεσματικές πωλήσεις στα επιμέρους κανάλια πωλήσεων, καθώς και τους λόγους για τους οποίους χρειαζόμαστε ακόμα B2B κρατήσεις.