Τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολλά στα ξενοδοχειακά δεδομένα. Όλη η διαδικασία του ταξιδιού, από το στάδιο dreaming και την αναζήτηση προορισμού ή ξενοδοχείου, μέχρι την ολοκλήρωση της κράτησης, διαφέρει σημαντικά από τα προηγούμενα χρόνια και συνεχίζει να εξελίσσεται… Ενώ όμως οι εξελίξεις «τρέχουν», βλέπουμε πως ένα πράγμα παραμένει ίδιο: η φιλοξενία. Κάνοντας συναντήσεις με ξενοδόχους και συζητώντας για όλα τα νέα δεδομένα και πως αυτά έχουν διαμορφώσει την αγορά, κάθε φορά καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα: Τίποτα από αυτά δεν έχει σημασία αν δεν υπάρχει η έννοια της φιλοξενίας.
Γι’αυτό το λόγο, αποφασίσαμε να φτιάξουμε την καμπάνια Συνεχίστε να προσφέρετε φιλοξενία!
Η δική μας δουλειά έχει να κάνει με νούμερα, ανάλυση και στόχους για την κερδοφορία του ξενοδοχείου, αλλά τίποτα από αυτά δε θα είχε αποτέλεσμα αν δεν ήταν ο ξενοδόχος να καλωσορίζει, να δημιουργεί εμπειρίες, να προσφέρει φιλοξενία στους επισκέπτες. Στη Hotelising επιλέγουμε να παρουσιάσουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε με την παρακίνηση να συνεχίσει να κάνει ο κάθε ξενοδόχος αυτό που πάντα έκανε: Να υποδέχεται τους επισκέπτες χαρίζοντας μοναδικές εμπειρίες!
Η διαχείριση των πωλήσεων και η κερδοφορία του ξενοδοχείου είναι η δική μας συμβολή σε ένα επιτυχημένο ξενοδοχείο. Στη Hotelising παρακολουθούμε συνεχώς όλες τις τελευταίες τάσεις και εφαρμόζουμε τις καλύτερες πρακτικές, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και αξιόπιστα εργαλεία που μας βοηθούν να πετυχαίνουμε κάθε φορά τα καλύτερα δυνατά οικονομικά αποτελέσματα για κάθε ξενοδοχείο.
Συχνά μας ρωτούν
-
Πότε να επιλέξω την ανάθεση της διαχείρισης των πωλήσεων του ξενοδοχείου μου;
Θα πρέπει να εξετάσετε την περίπτωση συνεργασίας αν και εφόσον θεωρείτε πως το ξενοδοχείο σας έχει χαμένες ευκαιρίες όσον αφορά στα έσοδα δωματίων. Ως χαμένες ευκαιρίες εννοούμε τη χαμηλή πληρότητα, τη χαμηλή μέση τιμή ή τις μεγάλες προμήθειες σε OTA’s (online travel agents).
-
Τι σημαίνει διαδικαστικά η ανάθεση της διαχείρισης πωλήσεων του ξενοδοχείου μου;
Η Hotelising λειτουργεί σαν μία προέκταση του τμήματος πωλήσεων του ξενοδοχείου. Αναλαμβάνουμε τη στρατηγική και την τιμολογιακή πολιτική τόσο online όσο και offline. Η διαχείριση των τιμών γίνεται εξ’ ολοκλήρου από την ομάδα μας, όπως επίσης και η επικοινωνία με τους εκπροσώπους των OTA’s, οι επαφές με τα τουριστικά πρακτορεία και τους tour operators. Διαδικαστικά, αυτό επιτυγχάνεται με real-time online συστήματα, στα οποία υπάρχει άμεση πρόσβαση του ξενοδοχειακού πλάνου και από τις δύο πλευρές, το ξενοδοχείο και την ομάδα της Hotelising.
-
Πως επιτυγχάνετε την αύξηση των εσόδων;
Η αύξηση επιτυγχάνεται με δύο τρόπους: Αφενός μέσω της πρόσβασης του ξενοδοχείου σε ένα δίκτυο επαφών με tour operators, τουριστικά πρακτορεία, διοργανωτές συνεδρίων, κλπ., με τους οποίους έχουμε μακροχρόνια συνεργασία και υπάρχει σχέση εμπιστοσύνης. Αφετέρου, μέσω του revenue management, την προσαρμογή δηλαδή της τιμολογιακής πολιτικής ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή τιμή ανά διανυκτέρευση και αυτό σε καθημερινή βάση.
Επικοινωνήστε μαζί μαζί μας σήμερα και μάθετε πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!